Al bijna anderhalve eeuw oud, en de onderneming blijft zich nog steeds ontwikkelen
Omdat ieder mens uniek is, verdient ieder mens na zijn overlijden een afscheid dat recht doet aan de persoon die hij of zij was. Rituelen rondom een uitvaart zijn de laatste decennia behoorlijk veranderd. Mensen willen steeds meer betrokken worden bij een afscheid. Daar willen wij – letterlijk en figuurlijk – graag alle ruimte voor bieden.
Martin heeft als vijfde generatie in het familiebedrijf alle facetten van het vak van binnenuit leren kennen; zijn vrouw Carmen is sinds 2010 intensief betrokken bij het bedrijf. Sinds wij eigenaar werden van de uitvaartonderneming besloten wij dat dit een uitgelezen moment was om het bedrijf te vernieuwen, omdat wij het belangrijk vinden om met de tijd mee te gaan.
Alles is in eigen beheer: het wagenpark, de opmaak van het rouwdrukwerk, uitvaartverzorgers, het verzorgingsteam en onze uitvaartcentrum. Het bedrijf is sinds de overname al flink gemoderniseerd en er is een ruime eigen parkeerplaats gerealiseerd. Hoewel het centrum voorzien is van alle comfort, hebben wij toch gekozen voor ingrijpende verbouwingen en worden er vernieuwingen doorgevoerd zodat het dienstenpakket flink uitgebreid kan worden. De indeling van het uitvaartcentrum wordt gewijzigd, de zaal en ontvangstruimte worden ruimer, er komen meer toiletgroepen en komen er twee 24-uurs suites.
We willen laten zien dat we klaar zijn voor de toekomst omdat wij geloven in ons bedrijf, maar de zorg blijft onveranderd: de persoonlijke benadering en menselijke betrokkenheid staan bij elke uitvaart centraal.
Het samen vormgeven aan het afscheid van uw dierbare ervaren wij steeds weer als zeer bijzonder en speciaal.
Voor een persoonlijk gesprek bent u welkom in onze uitvaartcentrum waarbij wij het fijn zouden vinden dat u even een afspraak maakt, zodat wij de tijd kunnen nemen om alle wensen door te nemen. Uiteraard kunnen wij als u dit wenst ook op afspraak bij u thuis komen.